
Fáilte roimh rannóg na Gaeilge ar developmenteducation.ie
This section is an Irish-language reference point for resources, ideas and debates on global development issues.
Ár nDomhan Inniu is for and by the Irish-language community. Get in touch with features suggestions, projects and pitch ideas. We’d love to hear from you! (contact Ciara on ciara@developmenteducation.ie ).

Ceartas aeráide
48 smeach-chárta ar líne (liosta focal) ag Aoife Nic Dhomhnaill. Arna léiriú ag Gael Linn agus developmenteducation.ie

Bunphrionsabal a bhaineann le Spriocanna Chlár Oibre 2030 is ea ‘Gan aon Duine a Fhágáil ar Deireadh’ agus seachas aon ní eile, iarrtar orainne an tiomantas don dínit bhunúsach agus uilíoch a bhaineann le gach ball den chine daonna a athchruthú.
Físeán: Malala introducing the The World’s Largest Lesson part 1 in Gaeilge (Irish)
Acmhainní teagaisc agus foghlama

Irish Aid Global Citizenship Education Strategy 2021-2025
Following an extensive consultation process with educators in formal, non-formal education, including with youth groups, community organisations and stakeholder bodies and organisations, this strategy document

Fómhar don Todhchaí: Acmhainn Oideachas Forbartha OSSP don Iar-bhunscoil
Cabhraíonn an acmhainn seo leis na hoidí is na daltaí na fadhbanna atá ag na teaghlaigh is na pobail sa tSiombáib, a thuiscint. Is iad

Todhchaí Níos Fearr: Acmhainn Oideachas Forbartha don Bhunscoil Shinsir
A Brighter Future focuses on Goal 2: Zero Hunger and the concepts of healthy food, food security and the effects of climate change and Covid-19

A Better Tomorrow: Religious Education Resource for Children
This resource has been designed for children who are attending primary school. It can be used in the classroom by primary school teachers, as part

10 Miotas faoin Ocras Domhanda
San áireamh: An fáth a bhfuil sé tábhachtach a bheith ag smaoineamh faoin ocras domhanda Naisc chuig na Spriocanna Forbartha Inbhuanaithe Féachtar leis an bhfírinne

GOAL Changemakers Resources
GOAL have made their Changemakers programme accessible and easy to use. You can choose from any of the following ways to participate, in English or

Gníomhaíocht ar mhaithe leis an tSaoránacht Dhomhanda: Sraith Straitéisí do Mhúinteoirí
Tá an tsraith straitéisí eagraithe ina 8 gcaibidil, a bhfuil téama ar leith ag gach ceann díobh, agus é sin nasctha go dlúth leis na

Triomach agus Imirce san Aetóip
Is acmhainn oideachais é Triomach agus Imirce san Aetóip a úsáideann modheolaíocht na drámaíochta próisis chun a chur ar chumas leanaí foghlaim (as Gaeilge), trí

A Better World: Our World Irish Aid Award 2020
For this year’s Our World Irish Aid Award, schools are supported with: Child-friendly resources, like the very popular 12-page pupil’s magazine (available in English and

Treoir maidir le conas tabhairt faoin Oideachas Saoránachta Domhanda – Lámhleabhar an Mhúinteora
Tá gach eolas anseo faoi na deontais atá ar fáil ó WorldWise agus ar conas cur isteach ar Ghradam an Phas Dhomhanda. Tá Pleanálaí Domhanda,

Tíreolaíocht na Sraithe Sóisearaí – Ag Gabháil don Oideachas Saoránachta Domhanda
Is é an phríomhaidhm chéanna atá ag an Oideachas Saoránachta Domhanda agus Tíreolaíochta na sraithe sóisearaí: a spreagadh go gcothófar ‘eolas, scileanna, luachanna agus iompar

Amharc-Ealaín na Sraithe Sóisearaí – Ag Gabháil don Oideachas Saoránachta Domhanda
Istigh anseo gheobhaidh an múinteoir cás-staidéir agus go leor gníomhaiochtaí suimiúla a chabhróidh leis nó leí na teamaí thios anseo a phlé, as gaeilge. Mar

Straitéis Chúnamh Éireann um Oideachas Forbartha 2017 – 2023
Is í an fhís is bun leis an oideachas forbartha ná domhan atá inbhuanaithe agus cóir, ina bhfuil sé de chumhacht ag daoine an ceann

Go Goals! Ag spraoi agus ag tógáil na todhchaí
Is cluiche cláir in-íoslódáilte é seo chun páistí a mhúineadh faoi na SFIanna. Tá cluiche cláir, bróisiúr le treoracha, 85 cárta imeartha faoi na SFIanna
- Featured photo: “Tá todhchaí ag teastáil uaim” [I need a future]. Signs of the times at the Students Strike 4 Climate rally on Molesworth Street, Dublin on March 15, 2019. Photo: Tony Daly/developmenteducation.ie